Програма підготовки до школи «Preschool class»

Наша програма підготовки побудована на засадах того, що, Навчання – це ДІЯ та задоволення від неї!

Диво у кожному відкритті

Інтерес до навколишнього середовища та себе

Якість та яскравість вражень від навчання

Кожна дитина особистість, кожна дитина є унікальною, у кожної дитини свій темп розвитку!

Також процес підготовки до школи є надзвичайно важливим періодом, як у житті дитини так і батьків! Великий обяг інформації, який ми маємо повторити, систематизувати, узагальнити та дати нові знання дитині, щоб підготувати її до шкільного життя!

У психологічному словнику поняття «Готовність до шкільного навчання» розглядається як сукупність морфо-фізіологічних особливостей дитини старшого дошкільного віку, яка забезпечує успішний перехід до систематичного, організованого шкільного навчання. Готовність до шкільного навчання — це бажання і усвідомлення необхідності вчитися, що виникає в результаті соціального дозрівання дитини, появи у неї внутрішніх протиріч, які визначають мотивацію до навчальної діяльності.

Як же все це дати, щоб НАВЧАННЯ БУЛО ДІЄЇ для ДИТИНИ і допомогло ефективно підготувати не лише вступних тестувань у школі, а ще й допомогло дітям дійсно бути зацікавленими у навчанні і саморозвиткові??? Врахувавши передовий досвід усього світу (Канада, США, Великобританія, Італія, Фінляндія тощо), ми облаштували розвиваюче середовище, яке спрямоване на самостійне навчання дитини, після опрацювання знань за темою з педагогом! У кожному центрі класу знаходяться матеріали з тієї теми, що вивчається:

Центр читання – матеріали підібрані для розвитку навичок читання, закріплення вивчених звуків та літер

Центр логіко-математичного розвитку – матеріали підібрані для розвитку сенсорики, знань про цифри і кількість, розвязання прикладів та задач, складання пазлів, мозаїка тощо

Центр письма – матеріали підібрані для підготовки руки до письма, для розвитку дрібної моторики

Центр науки і дослідів – матеріали добираються за принципом теми, що вивчається (діти розглядають предмети світу людей і природи, проводять досліди і записують свої спостереження)

Центр конструювання та STEM — діти за темою створюють споруди, конструюють на задану тематику з матеріалів, що знаходяться у центрі

Центр гри – у центрі гри діти мають можливість пограти за темою у сюжетно-рольові ігри з своїми друзями

Центр творчості – наповнений матеріалами і зразками робіт за темою, що вивчається, що допомагає дітям не лише закріпити знання, а й розвинути їх творчий потенціал!

Ми заклали в основу програми розвиток навичок 21 сторіччя: • творчість • критичне мислення • вміння розв’язувати проблеми • развиток комунікативних навичок • навички співпраці • развиток навиків пошуку інформації (пошук та презентація) • гнучкість • ініціативність • соціальні навички (формування позитивного відношення до себе та інших, вміння спілкуватися, вміння доводити власну думку, висловлювати свої почуття, передавати настрій/емоції, розуміти власні та чужі емоції, вміння адекватно реагувати у різних ситуаціях) • лідерство • відповідальність.

Ми підготували програму, що включає у себе теми, які має опрацювати дитина відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та державних програм «Дитина» «Впевнений старт», які закріплюються у проектній діяльності! Знання дитини щоденно мониторяться і заносяться до щоденнику спостережень за кожною дитиною, відповідно до цих спостережень корегується кожен індивідуальний план розвитку конкретної дитини. Анкетування проводиться чотири рази на рік (на початку року, в листопаді-грудні і у лютому-березні і останнє у травні) Що буду знати дитина у кінці року???

Ознайомлення з навколишнім світом відбувається за темами:

  • Я, моє тіло, органи чуття!
  • Моя родина!
  • Пори року, ознаки пір року
  • Свята і традиції українського народу та всього світу.
  • Овочі. Фрукти.
  • Ягоди і гриби.
  • Рослини (Дерева, кущі, трав’янисті рослини, квіти – їх будова та цикли розвитку)
  • Праця людей на полях, городах, у садах.
  • Тварини (дикі та свійські) ) та птахи (дикі та свійські) (перелітні, зимуючі).
  • Всесвіт. Космос.
  • Моя планета – Земля!
  • Мій континент — Європа..
  • Моя батьківщина – Україна, Київ.
  • Транспорт.
  • На будівництві.
  • Інструменти (для будівництва, для праці людей у саду, для тата в дома, музичні інструменти тощо)
  • Продукти харчування.
  • Види спорту.
  • Моя домівка.
  • Меблі та інтер’єр.
  • Жителі водойм, річок, морів та океанів.
  • Світ мистецтва!
  • Світ звичайних речей з незвичайного боку (з чого, що створено?)
  • Світ професій!
  • Скоро в школу!

Логіко-математичний розвиток

  • Вміє лічити в межах першого десятка, використовуючи різні види лічби (кількісну, порядкову, пряму та зворотну, від заданого числа тощо).
  • Знає цифри від 0 до 9 (розпізнає їх, вміє написати), співвідносить їх з від¬повідною кількістю предметів, елементів множин.
  • Має уявлення про склад числа з одиниць та двох менших (у межах 10), визначає суміжні числа.
  • Має уявлення про багатозначні числа 100, 10, 1. Співвідносить їх з відповідною кількістю
  • Вміє лічити в межах другого десятка.
  • Знає числа від 11 до 20.
  • Вміє лічити від 1 до 100 (одиницями, десятками)
  • Вміє лічити від 1 до 1000 (сотнями)
  • Установлює числову рівність, нерівність, ви¬значає відношення “на скільки більше?”, “на скіль-ки менше?”, “порівну”, “стільки ж”.
  • Знає знаки “плюс” (+), “мінус” (-), “дорівнює” (=), співвідносить їх з діями додавання і віднімання.
  • Порівнює предмети за висотою, вагою, шириною, довжиною, товщиною, загальною величиною, класифікує їх за цими ознаками тощо.
  • Розпізнає геометричні фігури, знає їхні назви, властивості (площинні: круг, овал, трикутник, квадрат, прямокутник, багатокутник; об’ємні: куля, куб, циліндр, конус);
  • Знаходить подібні форми у навколишніх предметах, малює/складає предмети з різних геометричних фігур або знаходить фігури в заданому малюнку, візерунку тощо.
  • Орієнтується в розташуванні предметів у просторі (вгорі, внизу, ліворуч, праворуч, попереду, позаду, посередині тощо), визначає відстань, вживаючи поняття: далеко-близько, поруч-далі.
  • Вміє визначати розташування предметів відносно себе і будь-якого предмета, розміщувати предмети на площині (на столі, килимку, майданчику, на аркуші тощо).
  • Усно виконує прості обчислення, розв’язує логічні задачі.
  • Користується початковими логічними прийомами, вживає сполучники: “ні”, “і”, “чи”, “якщо, то”.
  • Володіє знаннями про основні одиниці вимірювання різних величин: довжини (сантиметр, метр), маси (кілограм), об’єму (літр); має навички вимірювання умовною міркою.
  • Розрізняє та правильно вживає часові поняття: сьогодні, завтра, вчора, зараз, згодом, раніше, пізніше.
  • Має уявлення про часові одиниці: хвилина, го¬дина, доба (частини доби — ранок, день, вечір, ніч), тиждень (назви днів тижня та їхня послідовність), місяць (назви 12 місяців), рік (пори року — весна, літо, осінь, зима).
  • Орієнтується у часі за допомогою годинника (в межах години за циферблатом) та календаря.
  • Застосовує логіко-математичні вміння в повсякденному житті: знає свій вік, вік тата, мами, інших членів родини, дату їх народження, адресу та номер квартири.

Розвиток мовлення, навчання грамоти, навчання читанню, письмо

    • Володіє правильною звуковимовою.
    • Регулює дихання і темп у процесі мовлення.
    • Володіє силою, висотою, тембром голосу.
    • Ефективно спілкується рідною мовою.
    • Розрізняє рідну й чужу мови; проявляє інтерес до них.
    • Має збалансований словниковий запас з тем:
      • Я., моє тіло, органи чуття!
      • Моя родина!
      • Пори року, ознаки пір року.
      • Свята і традиції українського народу.
      • Овочі. Фрукти.
      • Ягоди і гриби.
      • Рослини (Дерева, кущі, трав’янисті рослини, квіти – їх будова та цикли розвитку)
      • Праця людей на полях, городах, у садах.
      • Тварини (дикі та свійські) ) та птахи (дикі та свійські) (перелітні, зимуючі).
      • Всесвіт. Космос.
      • Моя планета – Земля!
      • Мій континент — Європа.
      • Моя батьківщина – Україна, Київ.
      • Транспорт.
      • На будівництві.
      • Інструменти (для будівництва, для праці людей у саду, для тата в дома, музичні інструменти тощо)
      • Продукти харчування.
      • Види спорту.
      • Моя домівка.
      • Меблі та інтер’єр.
      • Жителі водойм, річок, морів та океанів.
      • Світ мистецтва!
      • Світ звичайних речей з незвичайного боку (з чого, що створено?)
      • Світ професій!
      • Скоро в школу!
    • Розмовляє (достатньо, недостатньо) грамотно, вживає прості й складні речення.
    • Утворює різні типи речення зі вставними сполучниками: і, та, ніби, наче, як і т.д.
    • Утворює нові слова за допомогою суфіксів (кіт, котик, кошеня), префіксів (йти, вийти, зайти), від іменників (вихователь-виховувати), від дієслів (кричати-крикун).
    • Підбирає омоніми, синоніми та антоніми до слів.
    • Класифікує картинки за категоріями.
    • Веде діалог невимушено, підтримує розмову на запропоновану тему.
    • Дотримується мовленнєвого етикету в спілкуванні. Використовує у мові форми ввічливості: будь ласка, дякую, смачного, доброго дня, прошу тебе (Вас) і т.д.
    • Самостійно складає монологічні висловлювання різних типів.
    • Складає розповіді з власного досвіду.
    • Отримує задоволення від читання (дорослим та власного).
    • Вільно переказує знайомі літературні твори, зміст побаченого, розповідає напам’ять невеликі віршовані твори, складає і відгадує загадки.
    • Має уявлення про речення, слово, склад, звук і букву як одиниці мовлення, виокремлює їх із мовленнєвого потоку.
    • Має навички звукового аналізу слів (голосний, приголосний (твердий м’який) звук).
    • З’єднує звукову схему та слово або картинку із зображенням предмета
    • Визначає кількість складів у слові. Визначає наголошений та ненаголошений склад.
    • Цікавиться читанням, читає трибуквені слова.
    • Цікавиться читанням, читає чотирибуквені слова.
    • Читає короткі тексти.
    • Висловлює свою думку за прочитаним текстом, малює за прочитаним (показуючи розуміння тексту)
    • Викладає слова з розрізної абетки, використовуючи картинки.
    • Викладає слова з розрізної абетки під диктовку.
    • Викладає або друкує слова з розрізної абетки (або олівчиком) під картинками (словами або реченнями)
    • Правильно сидить за столом, тримає олівець і ручку.
    • Орієнтується на сторінці книжки, альбому, зо¬шита, в межах клітинки та ліній у зошитах з лінійною основою.
    • Впевнено виконує графічні завдання (на площині аркуша, у лінованому рядку, клітинці)

Вартість програми — 17 000 грн.

Програму входить 5 папок з матеріалами:

Папка “Методичні рекомендації”

  • до цієї папки входить опис Програми,
  • засади на яких вона побудована,
  • програми та методики на які вона спирається,
  • описано остаткування класу (з ілюстративним матеріалом)
  • основні моменти в організації та керівництві класом
  • описано взаємодію з батьками та дітьми
  • описано шляхи за допомогою яких відбувається особистісно-орієнтоване навчання (для кожної конкретної дитини)
  • окреслено знання, які мають отримати діти протягом навчання та результати, яких мають досягнути у Інтелектуальному розвиткові, соціальному та емоційному інтелекті
  • рекомендації щодо якісного впровадження Програми
  • викладено для точності уявлення спосіб короткого планування роботи педагога на тиждень і наведено, як варіант короткого планування одного заняття

Папка “Осінь”

Папка “Зима”

Папка “Весна”

  • кожна з цих папок містить план роботи на той період, що вказано вище, на кожен тиждень за різними лініями розвитку, а саме:

Ознайомлення з навколишнім світом,

Розвиток мовлення,

Логіко-математичний розвиток,

Навчання елементам грамоти та навчання читанню,

ПРОЕКТ за темою

  • також кожна з папок після плану роботи містить планування на кожен окремий тиждень, у якому зазначено, наші варіанти матеріалів, якими ми рекомендуємо наповнити кожен навчальний центр для якісної реалізації цієї Програми

Папка “Ідеї для тематичних блоків”

  • ця папка містить ілюстративний матеріал з варіантами ігор, матеріалів, сенсорних коробок, творчих робіт, проектів, конструювання тощо, якими можна доповнити кожен тематичний блок

Скачати безкоштовно приклад тематичного планування

Подробности и вопросы по телефонам +38 (050) 974-50-35, +38 (067) 384-35-14

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *