
Цей семінар саме для вас, якщо ви:
- Власник садочку/ центру розвитку і ви бажаєте удосконалити роботу свого закладу;
- Керівник, який втомився кожен день «гасити пожежі» та мріє автоматизувати всі процеси закладу;
- Мрієте відкрити приватний дитячий заклад, який буде приносити вам прибуток та задоволення від улюбленої справи.
Досягнути цієї мети можливо лише завдяки побудові системного бізнесу. З чого почати та як впровадити систематизацію та автоматизацію? На ці питання знайдемо відповіді на цьому семінарі-практикумі.
Що ви отримаєте після проходження семінару-тренінгу:
1. Організаційну структуру компанії, яка приведе до злагодженої роботи компанії;
2. Точки контролю кожного бізнес-процесу та окремого співробітника;
3. Систему комунікацій між членами команди;
4. Алгоритми дій: як вийти власнику з операційної роботи;
5. Технологію впровадження змін та стандартів;
6. Шляхи побудови відділу продажів;
7. Методи вдосконалення клієнтського сервісу;
8. Етапи та шляхи маштабування бізнесу;
9. Розуміння, як вдосконалити роботу, щоб збільшити операційний прибуток;
10. Інструкцію: як звільнити час власника за рахунок побудови системного бізнесу.
Програма семінару:
Стратегічний розвиток бізнесу.
- Організаційна структура вашого закладу.
- Як вирішити, хто ваша цільова аудиторія бізнесу
- Правила формування унікальна торгової пропозиції
- Розробка та фіксація стратегії розвитку бізнесу
- Як визначитись з реальною ціновою політикою закладу
- Стратегічні сесії, як інструмент досягнення цілей
- Організаційна структура вашого закладу
Особиста ефективність власника
- Процент неефективності власника дитячого закладу
- Функції та задачі власника бізнесу
- Системний розвиток бізнесу
- Компоненти ефективного управління бізнесом
Ефективний персонал та командоутворення
- Як не помилитися в процесі підбору кадрів?
- Адаптація, навчання та мотивація
- Функціонал кожного з команди
- Координація роботи персоналу без втручання власника. Як реалізувати?
- Різновиди педагогів: «зіркові», «саботуючі», «ті, які постійно не виконують свої посадові інструкції», «конфліктуючі», «інертні». Як співпрацювати та чи варто це робити?
Адміністрування садочку/ центру розвитку
- Тайм-менеджмент ефективного адміністратора
- Система звітності
- Координація роботи персоналу. Правила та механізми
- Нестандартні ситуації в роботі адміністратора (практика)
Реклама закладу дошкільної освіти. Правила та види лідогенерації
- Найефективніші рекламні канали просування бізнесу
- Брендування вашого бізнесу
- Стабільний потік заявок на ваші послуги
- Стратегія та механізм залучення нових клієнтів
- Свято, як елемент залучення клієнтів
- Архітектура маркетингової воронки: шлях клієнта з урахуванням кожного торкання
- Системне інвестування в рекламу щомісячно
- Системна аналітика, середній чек та життєва цінність клієнта
Система продажів та відділ продажу
- План продажу на місяць/ тиждень
- Перший абонемент. Хто продає?
- Що таке скрипт? І для чого він потрібен?
- Різновиди та алгоритм створення скриптів
- Прийоми активного слухання
- Скрипти адміністратора та педагога
- Робота із запереченнями
Клієнтський сервіс
- Хто ваш клієнт? Які його потреби та побоювання?
- Як завдяки «болі» клієнтів побудувати успішний бізнес
- Клієнтський сервіс має бути прописаний. Як це зробити?
- Правила сучасної системи клієнтського сервісу
- Клієнтоорієнтованість як філософія всієї команди
Автоматизація та стандартизація бізнесу. Як перейти від оперативного управління до автоматичного.
- Бізнес-процеси як інструмент стандартизації вашого бізнесу. Як прописати?
- Алгоритми впровадження в життя
- Методи управління комплексом змін в компанії. Крокова інструкція
Таймінг:
Перший день тренінгу (11 серпня)
10.00 – 10.30 Знайомство
10.30 – 12.00 Стратегічний розвиток бізнесу. Організаційна структура вашого закладу.
12.00 – 12.20 Кава – брейк
12.20 – 14.00 Особиста ефективність власника
14.00 – 15.00 Обідня перерва
15.00 – 16.30 Ефективний персонал та командоутворення
16.30 – 18.00 Адміністрування садочку/ центру розвитку
Другий день тренінгу (12 серпня)
10.00 – 12.00 Реклама закладу дошкільної освіти. Правила та види лідогенерації
12.00 – 12.20 Кава – брейк
12.20 – 14.00 Система продажів та відділ продажу
14.00 – 15.00 Обідня перерва
15.00 – 16.30 Клієнтський сервіс
16.30 – 18.00 Автоматизація та стандартизація бізнесу. Як перейти від оперативного управління до автоматичного.
Спікери тренінгу:
Сорокіна Тетяна – власник мережі дитячих закладів «Тотоша», засновник та керівник проекту «Прибутковий дитячий заклад», також «Тренінговий центр Тотоша»;
Омельчук Анастасія – координатор проектів в мережі дитячих закладів «Тотоша», куратор в проекті «Прибутковий дитячий заклад», також «Тренінговий центр Тотоша»;
Лимар Ольга – виконавчий директор в мережі дитячих закладів «Тотоша».
Бонус тренінгу: Виступ власника приватного навчального закладу «Щястя» (м. Одеса) – Ольги Александрової. Тема виступу: «Від мрії до реалізації проекту».
Вартість дводенного тренінгу: 3500 грн., при оплаті до 13 липня – 3000 грн., при оплаті до 1 серпня – 3200 грн.
Дата проведення: 11 – 12 серпня 2018 року
Час: 10.00 – 18.00
Адреса: м. Одеса
ВСЕМ СОВЕТУЮ ПОСЕЩАТЬ СЕМИНАРЫ ТАТЬЯНЫ! Полная объективная информация как для начинающих так и для активно работающих в данной сфере!Татьяна и ее команда вдохновляют на подвиги и рисуют картину “С ЧЕГО НАЧАТЬ И В КАКОМ НАПРАВЛЕНИИ ДВИГАТЬСЯ” Спасибо за ваш труд!