
Цей семінар саме для вас, якщо ви:
- Власник садочку/ центру розвитку і ви бажаєте удосконалити роботу свого закладу;
- Керівник, який втомився кожен день «гасити пожежі» та мріє автоматизувати всі процеси закладу;
- Мрієте відкрити приватний дитячий заклад, який буде приносити вам прибуток та задоволення від улюбленої справи.
- Досягнути цієї мети можливо лише завдяки побудові системного бізнесу. З чого почати та як впровадити систематизацію та автоматизацію? На ці питання знайдемо відповіді на цьому семінарі-практикумі.
Що ви отримаєте після проходження семінару-тренінгу:
- Організаційну структуру компанії, яка приведе до злагодженої роботи компанії;
- Точки контролю кожного бізнес-процесу та окремого співробітника;
- Систему комунікацій між членами команди;
- Алгоритми дій: як вийти власнику з операційної роботи;
- Технологію впровадження змін та стандартів;
- Шляхи побудови відділу продажів;
- Методи вдосконалення клієнтського сервісу;
- Етапи та шляхи маштабування бізнесу;
- Розуміння, як вдосконалити роботу, щоб збільшити операційний прибуток;
- Інструкцію: як звільнити час власника за рахунок побудови системного бізнесу;
- Порядок оформлення співробітників.
Програма семінару:
Стратегічний розвиток бізнесу:
- Організаційна структура вашого закладу.
- Як вирішити, хто ваша цільова аудиторія бізнесу
- Правила формування унікальна торгової пропозиції
- Розробка та фіксація стратегії розвитку бізнесу
- Як визначитись з реальною ціновою політикою закладу
- Стратегічні сесії, як інструмент досягнення цілей
- Організаційна структура вашого закладу
Трудові відносини з працівниками:
- Які документи мають бути у роботодавця
- ЦПД (цивільно-правові договори): як скласти та уникнути штрафів Держпраці та податкової
- Варіанти оформлення співробітників
- Порядок проведення перевірок Держпраці дотримання роботодавцями законодавства про працю
Ефективний персонал та командоутворення
- Як не помилитися в процесі підбору кадрів?
- Адаптація, навчання та мотивація
- Функціонал кожного з команди
- Координація роботи персоналу без втручання власника. Як реалізувати?
- Різновиди педагогів: «зіркові», «саботуючі», «ті, які постійно не виконують свої посадові інструкції», «конфліктуючі», «інертні». Як співпрацювати та чи варто це робити?
Реклама закладу дошкільної освіти. Правила та види лідогенерації
- Найефективніші рекламні канали просування бізнесу
- Брендування вашого бізнесу
- Стабільний потік заявок на ваші послуги
- Стратегія та механізм залучення нових клієнтів
- Свято, як елемент залучення клієнтів
- Архітектура маркетингової воронки: шлях клієнта з урахуванням кожного торкання
- Системне інвестування в рекламу щомісячно
- Системна аналітика, середній чек та життєва цінність клієнта
Система продажів та відділ продажу
- План продажу на місяць/ тиждень
- Перший абонемент. Хто продає?
- Що таке скрипт? І для чого він потрібен?
- Різновиди та алгоритм створення скриптів
- Прийоми активного слухання
- Скрипти адміністратора та педагога
- Робота із запереченнями
Клієнтський сервіс
- Хто ваш клієнт? Які його потреби та побоювання?
- Як завдяки «болі» клієнтів побудувати успішний бізнес
- Клієнтський сервіс має бути прописаний. Як це зробити?
- Правила сучасної системи клієнтського сервісу
- Клієнтоорієнтованість як філософія всієї команди
Автоматизація та стандартизація бізнесу. Як перейти від оперативного управління до автоматичного.
- Бізнес-процеси як інструмент стандартизації вашого бізнесу. Як прописати?
- Алгоритми впровадження в життя
- Методи управління комплексом змін в компанії. Крокова інструкція
Особиста ефективність власника
- Процент неефективності власника дитячого закладу
- Функції та задачі власника бізнесу
- Системний розвиток бізнесу
- Компоненти ефективного управління бізнесом
Таймінг:
Перший день тренінгу (24 листопада)
10.00 – 10.30 Знайомство
10.30 – 12.00 Стратегічний розвиток бізнесу. Організаційна структура вашого закладу.
12.00 – 12.20 Кава – брейк
12.20 – 14.00 Трудові відносини з працівниками
14.00 – 15.00 Обідня перерва
15.00 – 16.30 Ефективний персонал та командоутворення
16.30 – 18.00 Реклама закладу дошкільної освіти. Правила та види лідогенерації
Другий день тренінгу (25 листопада)
10.00 – 12.00 Система продажів та відділ продажу
12.00 – 12.20 Кава – брейк
12.20 – 14.00 Клієнтський сервіс
14.00 – 15.00 Обідня перерва
15.00 – 16.30 Автоматизація та стандартизація бізнесу. Як перейти від оперативного управління до автоматичного.
16.30 – 18.00 Особиста ефективність власника
Спікери тренінгу:
Сорокіна Тетяна – власник мережі дитячих закладів «Тотоша», засновник та керівник проекту «Прибутковий дитячий заклад», також «Тренінговий центр Тотоша»;
Падалка Костянтин — адвокат, управляючий партнер Адвокатського об’єднання KRADRA PRAVO. Має 12 років досвіду в юриспруденції, зокрема досвід супроводу більш ніж 500 підприємств під час перевірок, допомога в реєстрації 27 дитячих садків за останній рік;
Омельчук Анастасія – координатор проектів в мережі дитячих закладів «Тотоша», куратор в проекті «Прибутковий дитячий заклад», також «Тренінговий центр Тотоша»;
Кучер Олександра – керівник садочку «Будинок дружби «Тотоша», керівник відділу маркетингу в мережі закладів «Тотоша».
Вартість дводенного тренінгу: 3500 грн.,
при оплаті до 19 жовтня – 3000 грн.,
при оплаті до 9 листопада – 3200 грн.
Дата проведення: 24 – 25 листопада 2018 року
Час: 10.00 – 18.00
Адреса: м. Львів, вул. Стрийська 7
Доброго дня.Чи можна для оплати договір та рахунок на заклад?Дякую
Доброго дня! Відповіли Вам особистим повідомленням на пошту!