Дитсадковий бум! Як не загубитися серед конкурентів?

Близько п’яти років тому розпочався бум дитячих клубів. Вони почали розмножуватися, наче гриби після дощу, і сьогодні нікого не здивуєш тим, що в одному будинку може бути розташовано по 2-3 дошкільні заклади. Конкуренція стала особливо жорсткою, тож треба виявити неабияку кмітливість та креатив, аби виділитися серед решти.

Ділимося своїми методами:

Високий клієнтський сервіс та клієнтоорієнтованість. Клієнт може пробачити прогалини в навчальному процесі, недоліки дизайну інтер’єру та інші прикрощі. Але він не пробачить неповаги, нахабності, грубості, байдужого ставлення, недбалості. Найперша задача вас як власника – навчити персонал спілкуватися із клієнтом так, щоб він відчув себе цінним, почутим, важливим.

Якісні послуги та тематичне спрямування. Це може бути клуб, де акцент робиться на вивченні англійської мови, або тут приділяють багато уваги творчості. А може «фішка» вашого закладу – спорт або заняття танцями? Зацікавте свою цільову аудиторію яскравою концепцією.

Оригінальний інтер’єр. Використання екологічних матеріалів, мінімалізм, правильне зонування приміщень, грамотна кольористика – усе це неодмінно оцінять дбайливі батьки, адже вони насамперед дбають про безпеку дітей.

Передові методики у навчанні – це те, на що також варто звертати увагу батьків. Важливо коротко, зрозуміло й просто розписати, у чому суть методик, які ви використовуєте у вашому закладі.

Організація свят, заходів, майстер-класів – дуже красномовно свідчить про роботу вашого дитячого клубу. Додавайте фотографії на сайт та у соцмережі, щоб ваші потенційні клієнти оцінили ту ваші творчість та завзяття, які ви вкладаєте у ваше «клубне» життя.

Фірмовий стиль вашого закладу: робоча форма для персоналу, логотип, кольорова гама, декорації у приміщенні тощо. Це привертає увагу, запам’ятовується, милує око і, як наслідок, викликає довіру. Впізнавані елементи – ось ключ до успіху. Те, у що одягнений персонал, те, як оформлене приміщення, дизайн вашого веб-сайту та решта елементів – усе це має працювати на ваш фірмовий стиль. Як розумієте, цей прийом використовується не лише для краси, а й для просування на ринок. Опосередковано він допомагає вам підвищити прибуток.

Зокрема, радимо:

  • Створити власний впізнаваний логотип, котрий має стильний вигляд і на візитівці, і на великому біл-борді.
  • Обрати фірмові кольори.
  • Підібрати графічні елементи, що доповнюють логотип.
  • Розробити друковану продукцію: візитівки, флаєри, плакати, буклети, листівки.
  • Приділити увагу зовнішній рекламі.

Окрім цього, пропишіть місію клубу, які персонажі вас представляють, який має бути ваш акаунт у соцмережах тощо.

І нехай ваш дитячий клуб впізнають здалеку!

А які шляхи і способи диференціації використовуєте ви?