Підготовка до нового навчального року вже у розпалі, і у звязку з цим, власники розпочинають підбір співробітників для своїх дитячих клубів. Не варто недооцінювати цей етап! Адже відомо, що навіть високий рівень послуг і чудова організація не гарантують успіху: «людський фактор» — непрофесійні працівники — може звести нанівець ваші досягнення. Клієнти не затримаються надовго, якщо у вашому дитячому клубі працюють недостатньо кваліфіковані педагоги.
Знайти хорошого спеціаліста, котрий вміє працювати із дітьми, не так просто як здається, особливо це стосується маленьких міст, де відсутність відгуків на вакансію — поширена проблема. У таких умовах неможливо говорити про «відбір» у повному сенсі цього слова — власники пристосовуються до людини, котра відгукнулася. Втім, результати такої співпраці не тішать.
Основна причина — керівник не уявляє портрет свого майбутнього співробітника із самого початку, і через це дає хибну інформацію щодо вакансії. Наприклад, шукає «педагога раннього розвитку» («педагога-дошкільника») замість «вихователя», «педагога додаткової освіти» тощо. Кандидат не бачить вакансії, котра відповідає спеціальності, що вказана у його дипломі про освіту.
Окрім цього, врахуйте, що вихователь — це співробітник держустанови. Це людина, котра має іншу психологію, і не може зрозуміти ваших проблем, бажань, прагнень. Тому я вважаю, що не варто наймати педагогів та вчителів для роботи із малюками: діткам віком від одного до трьох років складно (та й геть непотрібно) сприймати матеріал, що подається у формі уроку!
Існують спеціалісти, котрі вміють знайти підхід до маленьких «незнайок». Це важливо! Якщо малюк займається із задоволенням, він завзято відвідує клуб, і заняття принесуть більше користі. Саме тому я наймаю лише психологів або педагогів-психологів для роботи із дітьми до 3-4 років.
Спеціалісти-психологи розуміють вікові процеси, і відповідно до цього знають, як зацікавити дитину, які завдання найкраще відповідають певному етапу розвитку. Ще одна перевага найму таких співробітників — низька конкурентність із держустановами (у школах і дитсадках ставки малі або зовсім відсутні, тому непривабливі для психологів).