Власний дитячий садок – це Ваша мрія?
Але на шляху до мрії Ви зіткнулися з рядом питань:
- Як оформили свою діяльність? Чи потрібна ліцензія?
- Як підібрати правильно приміщення та чи буде воно приносити прибуток?
- Як правильно розділити кошти, щоб вистачило на все?
- Як зробити так, щоб у мій садочок/ центр розвитку стояла черга?
- Як зібрати команду професіоналів, яка буде працювати на результат?
Всі ці питання задає собі кожен майбутній власник.
Ми, команда проекту «Відкриваємо прибутковий приватний садок/ центр розвитку», даємо відповіді на всі ці запитання, а також на ті питання, про які Ви ще і не здогадуєтесь. Запрошуємо саме Вас за семінар-практикум, який стане першим кроком у здійснені Вашої мрії.
Програма семінару-практикуму:
Блок 1. Юридичні аспекти
- Як на сьогоднішній день на законодавчому рівні врегульовані юридичні аспекти приватного дошкільного закладу?
- Якими нормативними актами керуємося при започаткуванні діяльності закладу дошкільної освіти?
- Як зареєструвати свою економічну діяльність?
- КВЕДи та оподаткування?
- Хто має дозвіл перекрити роботу садка та як взаємодіяти з контролюючими органами?
- Які документи обов’язково мають бути на робочому місці адміністратора?
- Як оформити трудові відносини з персоналом?
- На що звернути увагу в договорі з батьками в першу чергу?
- Що робити, коли трапилась надзвичайна нестандартна ситуація?
- Як виконати ліцензійні умови впровадження освітньої діяльності?
- Покрокова інструкція по отриманні ліцензії на дошкільну освіту.
Блок 2. Фінанси та інвестиції
- Де взяти гроші на відкриття?
- Скільки потрібно вкласти в ремонт?
- Яка сума коштів піде на меблі та обладнання?
- Скільки грошей потрібно залишити на «резервний фонд»?
- Скільки коштують методичні та витратні матеріали?
- Які відсотки від загального обігу коштів має складати фонд заробітної платні?
- Як розрахувати вартість абонементів?
- Валовий прибуток – з чого він складається?
- Яка рентабельність цього бізнесу?
- За який період необхідно пройти точку беззбитковості?
- Чи повернуться інвестиції? За який час?
- Який час закласти на амортизацію обладнання?
- Які основні статті витрат в дитячому закладі?
Блок 3. Робота з персоналом
- Штатний розпис: як взяти в команду «правильних» співробітників та одночасно не роздути штат?
- Канали пошуку кандидатів. Як правильно запрошувати на співбесіду?
- Яким кандидатам віддати перевагу: з досвідом чи без?
- Навчання та мотивація. Як утримати гідних працівників?
- Командоутворення на всіх етапах становлення компанії.
Під час семінару ви отримаєте книгу-провідник, в якій ви знайдете наступні документи:
- Зразок Правил внутрішнього трудового розпорядку;
- Шаблон для складання Штатного розпису;
- Шаблон Табелю обліку робочого часу працівників;
- Зразки Наказів про прийняття працівника, надання щорічної основної відпустки, про звільнення.
- Перелік документів, що повинні міститись в особовій справі працівника та Внутрішній опис до особової справи;
- Типова форма П-10 Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них.
- Таблиці для фінансових розрахунків
- 5-ти денна карта адаптації вихователя
- Профілі компетенцій «топових» співробітників
- Річний план керівника по мотивації співробітників
- Документ «Базові цінності»
- Приклади бізнес-процесів
Спікери:
- власник мережі дитячих садок/ центру «Тотоша», а також початкової школи «Тотоша»;
- керівник комплексної програми «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок», в рамках якої вже відкриті та успішно працюють 22 садочки/ центри по всій Україні;
- засновник Тренінгового центру «Тотоша», на базі якого проведено більше 250-ти семінарів, тренінгів та вебінарів;
- експерт в систематизації та автоматизації бізнес-процесів дитячих центрів розвитку/ садочків;
- 25 років практичного досвіду управління компаніями в В2В та В2С сегментах;
- запрошений спікер всеукраїнських та міжнародних конференцій, форумів та фестивалів;
- за останні декілька років інвестувала в свою освіту більше 12 000 у.е та 6 000 у.е в освіту своїх співробітників.
- адвокат;
- управляючий партнер Адвокатського об’єднання KRADRA PRAVO;
- Має 12 років досвіду в юриспруденції, зокрема досвід супроводу більш ніж 500 підприємств під час перевірок, допомога в реєстрації 27 дитячих садків за останній рік.
- Постійний спікер в Тренінговому центрі Тотоша
Омельчук Анастасія
- Куратор-координатор навчальної програми «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок», в рамках якої вже відкрито та успішно працюють 22 садка/ центра розвитку по всій Україні;
- Постійний спікер в Тренінговому центрі Тотоша
- За час роботи у проекті «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок» провела більше 350 співбесід із 100% закриттям вакансій.
Цінність семінару-практикуму: ми даємо дуже багато практичних кейсів по відкриттю та управлінню садочком/ центром розвитку, які взяті з нашого особистого семирічного досвіду мережі приватних закладів «Тотоша».
Дата проведення семінару: 25 травня 2019 року
Час: 10.00 – 18.00
Вартість семінару-тренінгу: 2500 грн, при оплаті до 17 травня — 2300 грн, до 10 травня — 2000 грн.
Адреса: вул. Закревського 93а, Totosha School