Семінар-практикум «Перші кроки по відкриттю власного дитячого садочку»

Власний дитячий садок – це Ваша мрія?

Але на шляху до мрії Ви зіткнулися з рядом питань:

  • Як оформили свою діяльність? Чи потрібна ліцензія?
  • Як підібрати правильно приміщення та чи буде воно приносити прибуток?
  • Як правильно розділити кошти, щоб вистачило на все?
  • Як зробити так, щоб у мій садочок/ центр розвитку стояла черга?
  • Як зібрати команду професіоналів, яка буде працювати на результат?

Всі ці питання задає собі кожен майбутній власник.

Ми, команда проекту «Відкриваємо прибутковий приватний садок/ центр розвитку», даємо відповіді на всі ці запитання, а також на ті питання, про які Ви ще і не здогадуєтесь. Запрошуємо саме Вас за семінар-практикум, який стане першим кроком у здійснені Вашої мрії.

Програма семінару-практикуму:

Блок 1. Приміщення приватного дитячого садка/ центру розвитку:

  • Місцезнаходження вашого закладу.
  • Основні параметри, на що звертати увагу під час первинного перегляду.
  • Особливості договору оренди.
  • Раціональне зонування приміщення.
  • Рекомендації по ремонту, виходячи з вимог СЕС, пожежників та інспекторів з охорони праці.

Блок 2. Юридичні аспекти:

  • Як на сьогоднішній день на законодавчому рівні врегульовані юридичні аспекти приватного дошкільного закладу?
  • Якими нормативними актами керуємося при започаткуванні діяльності закладу дошкільної освіти?
  • Як зареєструвати свою економічну діяльність?
  • КВЕДи та оподаткування?
  • Хто має дозвіл перекрити роботу садка та як взаємодіяти з контролюючими органами?
  • Які документи обов’язково мають бути на робочому місці адміністратора?
  • Як оформити трудові відносини з персоналом?
  • На що звернути увагу в договорі з батьками в першу чергу?
  • Що робити, коли трапилась надзвичайна нестандартна ситуація?
  • Як виконати ліцензійні умови впровадження освітньої діяльності?
  • Покрокова інструкція по отриманні ліцензії на дошкільну освіту.

Блок 3. Фінанси та інвестиції:

  • Де взяти гроші на відкриття?
  • Скільки потрібно вкласти в ремонт?
  • Яка сума коштів піде на меблі та обладнання?
  • Скільки грошей потрібно залишити на «резервний фонд»?
  • Скільки коштують методичні та витратні матеріали?
  • Які відсотки від загального обігу коштів має складати фонд заробітної платні?
  • Як розрахувати вартість абонементів?
  • Валовий прибуток – з чого він складається?
  • Яка рентабельність цього бізнесу?
  • За який період необхідно пройти точку беззбитковості?
  • Чи повернуться інвестиції? За який час?
  • Який час закласти на амортизацію обладнання?
  • Які основні статті витрат в дитячому закладі?

Блок 4. Матеріально-технічне та методичне забезпечення:

  • Меблі та обладнання. Що купувати в першу чергу, а з чим можна почекати.
  • Навчальні та ігрові посібники.
  • Витратні матеріали.
  • Програми. Купувати, писати самому чи брати педагога зі своєю програмою.

Блок 5. Співробітники:

  • Штатний розпис: як взяти в команду «правильних» співробітників і одночасно не «роздути» штат.
  • Пошук: де шукати, як правильно запрошувати на співбесіду.
  • Етапи співбесіди,які тестові питання задавати, щоб виявити чи підходить саме вам претендент на ту чи іншу посаду.
  • Крокові дії в процесі адаптації майбутнього члена команди.
  • Навчання та мотивація. Як утримати гідних працівників.
  • «Зіркові» педагоги в центрі розвитку/ садочку. Як взаємодіяти.
  • Базові цінності компанії. Корпоративна культура.
  • Командоутворення на всіх етапах становлення компанії.

Блок 6. Методична робота у закладі дошкільної освіти:

  • Хто такий методист. Чи потрібен він в дитячому проекті (дитячий садок, центр розвитку)?
  • Обов’язки методиста.
  • Яким чином методист впливає на якість вашого проекту?
  • Яким чином здійснюється контроль за якістю навчального процесу? Внутрішня документація проекту.
  • Навчальна програма вашого закладу. Потрібна чи ні?
  • Які програми існують та як їх використовувати?

Блок 7. Реклама дитячого проекту:

  • Найефективніші рекламні канали просування бізнесу.
  • Брендування вашого бізнесу.
  • Стабільний потік заявок на ваші послуги.
  • Стратегія та механізм залучення нових клієнтів.
  • Свято, як елемент залучення клієнтів.
  • Архітектура маркетингової воронки: шлях клієнта з урахуванням кожного торкання.
  • Системне інвестування в рекламу щомісячно.
  • Системна аналітика, середній чек та життєва цінність клієнта.

Блок 8. Продажі та робота з клієнтами в дитячому садочку/ центрі:

  • План продажу на місяць/ тиждень.
  • Перший абонемент. Хто продає?
  • Що таке скрипт? І для чого він потрібен?
  • Різновиди та алгоритм створення скриптів
  • Прийоми активного слухання.
  • Скрипти адміністратора та педагога.
  • Робота із запереченнями.
  • Хто ваш клієнт? Які його потреби та побоювання?
  • Правила сучасної системи клієнтського сервісу.
  • Клієнтоорієнтованість як філософія всієї команди.

Чому Ви навчитесь разом з нами:

  • Заробляти на одному з самих шляхетних та прибуткових бізнесів;
  • Ставити цілі та контролювати їх виконання;
  • Вмикати своїх співробітників в роботу по загальному курсу розвитку бізнесу;
  • Керувати дитячим центром/ садочком дистанційно;
  • Розробляти довгострокову стратегію;
  • Створювати «воронки продаж» для послуг дитячих центрів/ садочків;
  • Підбирати персонал на конкурсній основі;
  • Формувати команду професіоналів;
  • Будувати систему продаж;
  • Працювати по деталізованому стандарту якості послуг.

Що Ви отримаєте на семінарі:

  • Крокову інструкцію отримання всієї дозвільної документації;
  • Вміння правильно спілкуватися з контролюючими органами, знання всіх своїх прав та обов’язків. Рекомендації професійного юриста;
  • План дій по відкриттю приватного дитячого садочка/ центру розвитку;
  • Цілісне бачення свого бізнесу, з чого починати і що має вийти в результаті;
  • Таблицю кадрового складу центру розвитку/ садочка;
  • Знання де, як і по яким критеріям набирати співробітників;
  • Перелік необхідного обладнання та матеріалів;
  • Список діючих програм на 2019-2020 навчальний рік;
  • Навички побудови ефективної системи продажів;
  • Робочий зошит, в якому Ви будете працювати на протязі всього семінару, а потім він стане Вашим провідником в реалізації Ваших цілей;
  • Можливість заощадити більше, ніж коштує семінар.

Спікери семінару:

Тетяна Сорокіна:

  • власник мережі дитячих садок/ центру «Тотоша», а також початкової школи «Тотоша»;
  • керівник комплексної програми «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок», в рамках якої вже відкриті та успішно працюють 25 садочків/ центрів по всій Україні;
  • засновник Тренінгового центру «Тотоша», на базі якого проведено більше 350-ти семінарів, тренінгів та вебінарів;
  • експерт в систематизації та автоматизації бізнес-процесів дитячих центрів розвитку/ садочків;
  • 25 років практичного досвіду управління компаніями в В2В та В2С сегментах;
  • запрошений спікер всеукраїнських та міжнародних конференцій, форумів та фестивалів;
  • за останні декілька років інвестувала в свою освіту більше 12 000 у.е та 6 000 у.е в освіту своїх співробітників.

Костянтин Падалка: 

  • адвокат;
  • управляючий партнер Адвокатського об’єднання KRADRA PRAVO;
  • має 12 років досвіду в юриспруденції, зокрема досвід супроводу більш ніж 500 підприємств під час перевірок, допомога в реєстрації 27 дитячих садків за останній рік;
  • постійний спікер в Тренінговому центрі Тотоша.

Анастасія Омельчук:

  • куратор-координатор навчальної програми «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок», в рамках якої вже відкрито та успішно працюють 25 садочків/ центрів розвитку по всій Україні;
  • постійний спікер в Тренінговому центрі Тотоша;
  • за час роботи у проекті «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок» провела більше 350 співбесід із 100% закриттям вакансій.

Ольга Лимар:

  • управляючий мережею дитячих закладів «Тотоша»;
  • 6 років досвіду в управління дитячим проектом;
  • постійний спікер в Тренінговому центрі Тотоша.

Ірина Ліфанова: 

  • методист, керуючий початковою школою «Тотоша»;
  • 11 років досвіду в дитячих проектах;
  • допоможе побудувати методичну роботу в Вашому дитячому закладі;
  • навчить, як грамотно налагодити роботу з батьками та персоналом.

Цінність семінару-практикуму: ми даємо дуже багато практичних кейсів по відкриттю та управлінню садочком/ центром розвитку, які взяті з нашого особистого семирічного досвіду мережі приватних закладів «Тотоша».

Вартість семінару: 3 800 грн.

Раннє бронювання:  3 000 грн (при оплаті до 12 липня), 3 400 грн (при оплаті до 26 липня).

Дата: 10 – 11 серпня 2019 року

Час: 10.00 – 18.00

Початок реєстрації: 10 серпня в 9.30.

Адреса проведення семінару: м. Київ, вул. Градинська 1, Канадський садок Тотоша (вхід біля кав’ярні).

Регистрация

Кем вы являетесь?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *