Клієнтоорієнтованість – це основна, базова цінність, згідно з якою бізнес існує заради задоволення інтересів і потреб клієнта.
Також це «спосіб мислення» компанії, спрямований на забезпечення позитивних емоцій клієнта в будь-якій точці контакту. Клієнтоорієнтований бізнес розрахований на довгострокову перспективу і приносить власнику стабільний дохід. Компанія повинна зробити вибір що вона хоче, просто швидко заробити гроші або побудувати бізнес систему яка буде довго існувати і розвиватися. Якщо людина бачить, що вона дорога компанії, відчуває радість від спілкування з нею, вона стає лояльною. Якщо ж вона зустрічає байдужість до своїх проблем і бажань, холодність в спілкуванні з співробітниками – вона йде шукати «добрішу» компанію. Від клієнтоорієнтованості, таким чином, залежить успішне утримання клієнтів і створення лояльності.
Ми вам пропонуємо пакет стандартів за допомогою якого ви зробите своїх клієнтів адвокатами свого бренду
- Стандарт комунікації з клієнтами – 8 сторінок
- Стандарт телефонного обслуговування клієнтів – 17 сторінок
- Стандарт спілкування з клієнтами – 1 сторінка
- Способи комунікації з батьками – 3 сторінки
- Чек-лист перевірки роботи менеджера з продажу – 1 сторінка
- Анкета клієнта – 2 сторінки
- Приклад плану роботи з постійними клієнтами на два місяці (листопад, лютий)
Стандартна ціна 2000 грн
Антикризова ціна 1000 грн