Яким має бути заняття, для того щоб зацікавити дітей, реалізувати поставлену мету, показати батькам високий рівень компетентності педагога та результати у дітей? Чи мають бути результати у дитини?
Урок 1
- Сучасні вимоги до заняття. Чого ми хочемо навчити дітей? (навички 21 сторіччя, емоційний та соціальний інтелект, вправи на їх розвитку, навички 4 К).
- Побудова заняття з врахування рівня підготовки дитини (як саме давати різнорівневі завдання, що таке інтегроване навчання?)
- Конструктор заняття. Які блоки мають бути у занятті? Як екологічно проводити заняття. ЧИ можна їх міняти місцями і як це робити? Що робити коли діти не слухаються? Ігнорують педагога? Що робити, якщо завдання «не пішло»?
Урок 2
- Практикум «Складання конспекту заняття» ЦІКАВІ ПРАКТИЧНІ ФІШКИ та підбір матеріалів для заняття. Якими мають бути матеріали для заняття?
- Лайфхаки у непередбачуваних ситуаціях, або «ШЕФ ВСЬО ПРОПАЛО, ЩО РОБИТИ?»
- Робота з батьками до заняття, під час заняття, після заняття. Як працювати ОН-ЛАЙН? Актуально про час на КАРАНТИНІ! Які давати завдання і як комунікувати з батьками? ЧИ доречно з дошкільнятами? Зразки завдань!
- Метод ПРОЄКТІВ у дошкільному закладі освіти.
Спікер онлайн-семінару: Вікторія В’юнник – педагог, методист, автор навчальних посібників для дошкільнят.
Вартість запису: 700 грн
Загальний час запису: 6 годин.
За необхідністю відправляємо сертифікат!