Власний дитячий садок – це Ваша мрія?
Але на шляху до мрії Ви зіткнулися з рядом питань:
- Як оформили свою діяльність? Чи потрібна ліцензія?
- Як підібрати правильно приміщення та чи буде воно приносити прибуток?
- Як правильно розділити кошти, щоб вистачило на все?
- Як зробити так, щоб у мій садочок/ центр розвитку стояла черга?
- Як зібрати команду професіоналів, яка буде працювати на результат?
Всі ці питання задає собі кожен майбутній власник.
Ми, команда проекту «Відкриваємо прибутковий приватний садок/ центр розвитку», даємо відповіді на всі ці запитання, а також на ті питання, про які Ви ще і не здогадуєтесь. Запрошуємо саме Вас за семінар-практикум, який стане першим кроком у здійснені Вашої мрії.
Програма семінару-практикуму:
ДЕНЬ 1
Блок 1. Приміщення приватного дитячого садка/ центру розвитку:
- Місцезнаходження вашого закладу.
- Основні параметри, на що звертати увагу під час первинного перегляду.
- Особливості договору оренди.
- Раціональне зонування приміщення.
- Рекомендації по ремонту, виходячи з вимог СЕС, пожежників та інспекторів з охорони праці.
Блок 2. Юридичні аспекти:
- Як на сьогоднішній день на законодавчому рівні врегульовані юридичні аспекти приватного дошкільного закладу?
- Якими нормативними актами керуємося при започаткуванні діяльності закладу дошкільної освіти?
- Як зареєструвати свою економічну діяльність?
- КВЕДи та оподаткування?
- Хто має дозвіл перекрити роботу садка та як взаємодіяти з контролюючими органами?
- Які документи обов’язково мають бути на робочому місці адміністратора?
- Як оформити трудові відносини з персоналом?
- На що звернути увагу в договорі з батьками в першу чергу?
- Що робити, коли трапилась надзвичайна нестандартна ситуація?
- Як виконати ліцензійні умови впровадження освітньої діяльності?
- Покрокова інструкція по отриманні ліцензії на дошкільну освіту.
Блок 3. Фінанси та інвестиції:
- Де взяти гроші на відкриття?
- Скільки потрібно вкласти в ремонт?
- Яка сума коштів піде на меблі та обладнання?
- Скільки грошей потрібно залишити на «резервний фонд»?
- Скільки коштують методичні та витратні матеріали?
- Які відсотки від загального обігу коштів має складати фонд заробітної платні?
- Як розрахувати вартість абонементів?
- Валовий прибуток – з чого він складається?
- Яка рентабельність цього бізнесу?
- За який період необхідно пройти точку беззбитковості?
- Чи повернуться інвестиції? За який час?
- Який час закласти на амортизацію обладнання?
- Які основні статті витрат в дитячому закладі?
Блок 4. Матеріально-технічне та методичне забезпечення:
- Меблі та обладнання. Що купувати в першу чергу, а з чим можна почекати.
- Навчальні та ігрові посібники.
- Витратні матеріали.
- Програми. Купувати, писати самому чи брати педагога зі своєю програмою.
ДЕНЬ 2
Блок 5. Співробітники:
- Штатний розпис: як взяти в команду «правильних» співробітників і одночасно не «роздути» штат.
- Пошук: де шукати, як правильно запрошувати на співбесіду.
- Етапи співбесіди,які тестові питання задавати, щоб виявити чи підходить саме вам претендент на ту чи іншу посаду.
- Крокові дії в процесі адаптації майбутнього члена команди.
- Навчання та мотивація. Як утримати гідних працівників.
- «Зіркові» педагоги в центрі розвитку/ садочку. Як взаємодіяти.
- Базові цінності компанії. Корпоративна культура.
- Командоутворення на всіх етапах становлення компанії.
Блок 6. Адміністрування садочку/ центру розвитк
- Посадові обов’язки адміністратора/ управляючого приватним садочком/ центром розвитку
- Тайм-менеджмент ефективного адміністратора
- Система звітності
- Координація роботи персоналу. Правила та механізми
- Нестандартні ситуації в роботі адміністратора.
Блок 7. Реклама дитячого проекту:
- Найефективніші рекламні канали просування бізнесу.
- Брендування вашого бізнесу.
- Стабільний потік заявок на ваші послуги.
- Стратегія та механізм залучення нових клієнтів.
- Свято, як елемент залучення клієнтів.
- Архітектура маркетингової воронки: шлях клієнта з урахуванням кожного торкання.
- Системне інвестування в рекламу щомісячно.
- Системна аналітика, середній чек та життєва цінність клієнта.
Блок 8. Продажі та робота з клієнтами в дитячому садочку/ центрі:
- План продажу на місяць/ тиждень.
- Перший абонемент. Хто продає?
- Що таке скрипт? І для чого він потрібен?
- Різновиди та алгоритм створення скриптів
- Прийоми активного слухання.
- Скрипти адміністратора та педагога.
- Робота із запереченнями.
- Хто ваш клієнт? Які його потреби та побоювання?
- Правила сучасної системи клієнтського сервісу.
- Клієнтоорієнтованість як філософія всієї команди.
Чому Ви навчитесь разом з нами:
- Заробляти на одному з самих шляхетних та прибуткових бізнесів;
- Ставити цілі та контролювати їх виконання;
- Вмикати своїх співробітників в роботу по загальному курсу розвитку бізнесу;
- Керувати дитячим центром/ садочком дистанційно;
- Розробляти довгострокову стратегію;
- Створювати «воронки продаж» для послуг дитячих центрів/ садочків;
- Підбирати персонал на конкурсній основі;
- Формувати команду професіоналів;
- Будувати систему продаж;
- Працювати по деталізованому стандарту якості послуг.
Що Ви отримаєте на семінарі:
- Крокову інструкцію отримання всієї дозвільної документації;
- Вміння правильно спілкуватися з контролюючими органами, знання всіх своїх прав та обов’язків. Рекомендації професійного юриста;
- План дій по відкриттю приватного дитячого садочка/ центру розвитку;
- Цілісне бачення свого бізнесу, з чого починати і що має вийти в результаті;
- Таблицю кадрового складу центру розвитку/ садочка;
- Знання де, як і по яким критеріям набирати співробітників;
- Перелік необхідного обладнання та матеріалів;
- Навички побудови ефективної системи продажів;
- Робочий зошит, в якому Ви будете працювати на протязі всього семінару, а потім він стане Вашим провідником в реалізації Ваших цілей;
- Можливість заощадити більше, ніж коштує семінар.
Спікери семінару:
- власник мережі дитячих садок/ центру «Тотоша», а також початкової школи «Тотоша»;
- керівник комплексної програми «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок», в рамках якої вже відкриті та успішно працюють 33 садочки/ центрів по всій Україні;
- засновник Тренінгового центру «Тотоша», на базі якого проведено більше 500-ти семінарів, тренінгів та вебінарів;
- експерт в систематизації та автоматизації бізнес-процесів дитячих центрів розвитку/ садочків;
- 25 років практичного досвіду управління компаніями в В2В та В2С сегментах;
- запрошений спікер всеукраїнських та міжнародних конференцій, форумів та фестивалів;
- за останні декілька років інвестувала в свою освіту більше 20 000 у.о та 12 000 у.о в освіту своїх співробітників.
Костянтин Падалка:
- адвокат;
- управляючий партнер Адвокатського об’єднання KRADRA PRAVO;
- має 12 років досвіду в юриспруденції, зокрема досвід супроводу більш ніж 500 підприємств під час перевірок, допомога в реєстрації 27 дитячих садків за останній рік;
- постійний спікер в Тренінговому центрі Тотоша.
Анастасія Омельчук:
- куратор-координатор навчальної програми «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок», в рамках якої вже відкрито та успішно працюють 33 садочки/ центри розвитку по всій Україні;
- постійний спікер в Тренінговому центрі Тотоша;
- за час роботи у проекті «Відкриваємо прибутковий дитячий центр/ садок» провела більше 350 співбесід із 100% закриттям вакансій.
Ольга Лимар:
- управляючий мережею дитячих закладів «Тотоша»;
- 6 років досвіду в управління дитячим проектом;
- постійний спікер в Тренінговому центрі Тотоша.
Катерина Виничук
- керівник відділу продажів мережі садочків Тотоша
- постійний спікер Тренінгового центру Тотоша.
Цінність семінару-практикуму: ми даємо дуже багато практичних кейсів по відкриттю та управлінню садочком/ центром розвитку, які взяті з нашого особистого семирічного досвіду мережі приватних закладів «Тотоша».
Вартість запису: 3 000 грн.
Загальний час запису: 16 годин
За необхідністю відправляємо сертифікат!